اتوماسیون بازاریابی چیست؟

اتوماسیون بازاریابی به نرم افزارهایی اطلاق می شود که هدف آن خودکار سازی اقدامات بازاریابی و کسب و کار است. بسیاری از بخش های بازاریابی باید وظایف تکراری مانند ایمیل، رسانه های اجتماعی و سایر فعالیت های وب سایت را خودکار کنند. تکنولوژی اتوماسیون بازاریابی این وظایف را ساده تر می‌کند. اتوماسیون بازاریابی یک تاکتیک است که به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا مشتری بالقوه خود را با استفاده از محتوای بسیار با ارزش شخصی و ارزشمند به مشتریان راغب تبدیل کنند. اتوماسیون بازاریابی یک قطعه مهم در پازل بازاریابی کسب و کار است و به هیچ وجه به معنای نقطه‌ی پایانی آن نیست. شما باید دائما تغییر و تجزیه و تحلیل استراتژی خود باشید تا بدانید چه چیزی برای بدست یابی به موفقیت لازم است و چه چیزی لازم نیست.

بیشتر…

ایمیل مارکتینگ

وقتی حرف از استراتژی های کسب و کارهای موفق می شود، اولین چیزی که به ذهن میرسد، داشتن یک نقشه راه برای ایمیل مارکتینگ است.
آیا می دانستید که بازاریابی ایمیل به عنوان یکی از بهترین تاکتیک های فروش شناخته شده است؟ مطالعات اخیر “بازگشت سرمایه” نشان می دهد، 122 درصد فروش برندها از طریق ایمیل بوده که حتی از فروش از طریق شبکه های اجتماعی نیز بیشتر است. در راستای این تحقیقات، شرکت هاب اسپات نیز اعلام کرد؛ امروزه مشتری ها بیشتر علاقه دارند حداقل ماهی یکبار از طرف مارکت مورد نظرشان یک ایمیل دریافت کنند.

بیشتر…

تبلیغ نویسی

همان کپی رایتینگ می باشد یعنی نوشتن متن­های تبلیغاتی برای مجاب نمودن مشتریان به خرید یک محصول یا استفاده از خدمات یک موسسه. بی شک نقش تبلیغ نویسی و استفاده از متن­های مناسب در جذب مشتری و راضی کردن وی به استفاده از خدمات شما بسیار پر رنگ و مهم می­باشد. یک جمله ی به جا و اثرگذار می­تواند حتی ارزشمندتر از یک متن چند صد کلمه­ای باشد. در واقع در آگهی نویسی باید کلمات به گونه­ای انتخاب شوند که مخاطب کیفیت را به خوبی لمس کرده و ببیند نه اینکه فقط متن را بخواند.  بنابراین اگر قصد تبلیغات اینترنتی و راه اندازی کسب و کار آنلاین را دارید پیش از آن باید با راز کپی رایتینگ (CopyWriting) یا همان آگهی نویسی آشنایی داشته باشید

بیشتر…

درک نقش رنگ ها در طراحی سایت یک جنبه کلیدی برای ایجاد ساختار هارمونی ست و نمی توان نقش رنگ ها را در ماندگاری کاربر در وب نادیده گرفت، در واقع نقش رنگ ها در طراحی سایت یک مولفه کلیدی از تاثیرات روانشناختی یک طراحی بر روی کاربران می باشد.اما هارمونی رنگ ها چه نقشی در طراحی سایت و ux دارند؟

بیشتر…

بازاریابی محتوایی( کانتنت مارکتینگ)

زیرمجموعه دیجیتال مارکتینگ می باشد و فرایندی در کسب و کار می باشد که به تولید محتوای گیرا و جذاب و ارزشمند مرتبط با کسب و کار می پردازد تا از طریق آن گروه مشخصی از مخاطبان را به منظور سودآوری بیشتر به خود جذب کند این نوع از بازاریابی برخلاف سایر روشهای بازاریابی رویکرد تهاجمی ندارد و بیشتر به جذب کاربر از طریق ارائه محتوای گیرا و ارزشمند تأکید دارد .

بیشتر…

بازاریابی

یک عبارت تجاری است که متخصصین آن را با استفاده از روش های مختلف تعریف می کنند. در حقیقت، حتی در سطح شرکت افراد ممکن است بازاریابی را به گونه ای متفاوت درک کنند. اساساً بازاریابی یک فرآیند مدیریتی می باشد که از آن طریق محصولات و خدمات به مشتری ارائه می شود. بازاریابی به طور کلی شامل شناخت محصول، تعیین درخواست، تصمیم گیری در مورد قیمت و انتخاب کانال های توزیع می باشد. همچنین شامل توسعه و اجرای استراتژی پیشبردی است.

بیشتر…

اولین چیزی که در دنیای بازاریابی باید بدانید، این است که هیچ چیز مهم تر از ارتباط موثر با مشتری و در واقع مدیریت ارتباط با مشتری نیست. تاثیری که ارتباط خوب و حمایت گرانه از مشتری بر سود و مزایای یک شرکت دارد قابل مقایسه با جنبه های دیگر تجارت نیست. بنابراین در این مقاله ما تصمیم گرفتیم شما عزیزان را با مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری آشنا کنیم. بیشتر…

رپورتاژ آگهی

این روزها راه های مختلفی برای تقویت سئو یک سایت وجود دارد. یکی از این روش ها رپورتاژ آگهی نام دارد. رپورتاژ آگهی را می توان به زبان ساده، آگهی بی طرفانه‌ای دانست؛ که به وضوح به تعریف از محصولات یا خدمات خاصی نمی پردازد. این شیوه از بازاریابی اینترنتی یکی از بهترین روش‌ های تبلیغات اینترنتی است. اما قابلیت ها و کارایی های آن را در قالب محتوای سئو شده، به خوبی برای مخاطبان مشخص می کند. در نتیجه تصمیم گیری برای استفاده و خرید این محصولات، براساس قضاوت خود مشتری انجام می گیرد.
بیشتر…

هاست چیست و انواع مختلف آن 

خدمات میزبانی وب هاست ، اساساً طرحی در اینترنت می باشد که سایت شما در آن قرار گرفته است. اگر شما یک وبسایت دارید، باید آنرا در وب قرار دهید، و این سرویس میزبانی وب هاست، صاحبخانه است که سایت شما براساس آن پایه گذاری شده و آن را اجرا می کند تا مشتریان بتوانند در هنگام تایپ URL سایت به وب سایت دسترسی پیدا کنند و ببینند.

بیشتر…

شک و عدم اعتماد به کسب و کارهای اینترنتی، یکی از علل مهم برای جلوگیری از هر گونه فعالیت عموم از جمله خرید و فروش در این حوزه می باشد. مرکز توسعه تجارت الکترونیکی زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت، برای تایید هویت فروشگاه های اینترنتی، احراز صلاحیت، رویه پرداخت مطمئن ،افزایش امنیت اطلاعات کاربران، ساماندهی، در صورت تخلف امکان پیگیری حقوقی، رسمیت بخشیدن به کسب و کار سایت، ترغیب مشتریان، بالا بردن ضریب اطمینان، و… اعطای ای نماد به کسب و کارهای اینترنتی را بر عهده دارد.

بیشتر…